Forum www.simsea.fora.pl Strona Główna
->
Kody do TS2
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
NOWE I WAZNE !!
Księga Pomysłów!
Nowi użytkownicy
Wysypisko Tematów Zablokowanych
Konkursy
THE SIMS 2
----------------
The Sims 2
The Sims 2:Na Studiach
The Sims 2:Nocne Życie
The Sims 2:Podróże
The Sims 2:Własny Biznes
The Sims 2:Zwierzaki
The Sims 2:Cztery Pory Roku
The Sims 2 Akcesoria
Kody do TS2
Z Simami Na Okrągło
----------------
Nowinki
Sims' Photos
Sims' Videos
Prace z Simsami
Fotostory
Internet pełen Simsów
Nawigacja
Nawigacja-Odnalezione
Tutoriale
POGADAJMY
----------------
Muzyka
Filmy i Telewizja
Literatura
Szkoła
Pograjmy ;-)
Pośmiejmy się ;-)
Naskrobane na kartce...
Bez kontroli
RESZTA
----------------
The Sims
Rozmowy na żywo
The Sims:Abrakadabra
The Sims:Zwierzaki
The Sims:Gwiazda
The Sims:Randka
The Sims:Balanga
The Sims:Wakacje
The Sims:Światowe Życie
Kody do TS
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Jesta
Wysłany: Śro 15:46, 09 Sty 2008
Temat postu:
Hmmm...Kiedyś użyłam dwóch,czy jednego,ale nie pamiętam...Dawno to było,dawno...
Lejsza
Wysłany: Nie 0:12, 06 Sty 2008
Temat postu:
Zobaczę, bo jak na razie to wpisywałam te kody wszystkie i na nic..
Jesta
Wysłany: Nie 0:00, 06 Sty 2008
Temat postu:
Podobno kiedyś wchodziły.Teraz to jest specjalna łatka do tego.Hmmm...Nie pamiętam czy będzie cenzurka,czy nie,ale wpisz
moveObjects on
i poleć simowi żeby poszedł pod prysznic.W połowie kąpieli go ściągnij.Powinien być goły,ale nie gwarantuje.Działa to dobrze w jedynce.
Lejsza
Wysłany: Sob 21:20, 05 Sty 2008
Temat postu:
A czy te cenzurki działają? Bo jak ja kody wpisuję to nic z nich nie wychodzi. Zero efektu.. ;(
Jesta
Wysłany: Sob 13:36, 05 Sty 2008
Temat postu:
Kody na cezurki ;)
intprop censorgridsize 0 (pozbywasz się cenzury w grze)
intprop censorgridsize 8 (przywracasz cenzurę w grze )
Dzięki temu kodowi urodzą się bliźnięta :
twinzr2cute
Powiększasz lub zmniejszasz sima.W miejsce X wpisujecie liczbę od 1 do 10.
stretchSkeleton X
Zuza
Wysłany: Pią 19:08, 04 Sty 2008
Temat postu:
Tarkusia *gały*.Wow ^^
slowMotion # - ustaw szybkość gry (za # wpisz cyfrę z przedziału 0-8)
aging -on - aktywuje starzenie się
aging -off - wyłącza starzenie się
moveObjects on - aktywuje możliwość ruszania przedmiotów
moveObjects off - wyłącza możliwość ruszania przedmiotów
autoPatch -on - aktywuje AutoUpdate
autoPatch -off - wyłącza AutoUpdate
expand - rozszerza okno konsoli
help - widzisz listę kodów z gry
help [nazwa kodu] - wyświetla informacje na temat danego kodu
exit - zamyka okno konsol
Tarkusia
Wysłany: Pią 18:51, 04 Sty 2008
Temat postu:
Kaching
Dodatkowe pieniądze 1000.
Motherlode
Dodatkowe pieniądze 50000.
Moveobjects on/off
Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami).
Aging on/off
Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów.
StretchSkeleton (2.0-0.5)
Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.
intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości]
Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.
boolProp snapObjectsToGrid [true/false]
Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki.
boolprop constrainFloorElevation [true/false]
Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.
boolProp simShadows [true/false]
Włącza lub wyłącza cień Sima.
intProp censorGridSize 0
Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych.
floatProp tvVolume [0.0-1.0]
Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5".
boolProp displayPaths [true/false]
Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.
faceBlendLimits on/off
Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia
boolprop lotWater [true/false]
Usuwa lub przywraca wodę z parceli.
boolprop lotTerrainPaints [true/false]
Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.
boolprop showFloorGrid [true/false]
Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.
boolprop objectShadows [true/false]
Włącza lub wyłącza cienie obiektów.
boolProp guob [true/false]
Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false]
Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.
boolprop locktiles [true/false]
Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze.
boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false]
Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach.
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel
[true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false]
Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.
deleteAllCharacters
Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy.
TerrainType desert/temperate/dirt/concrete
Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false]
Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false]
Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false]
Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false]
Włącza lub wyłącza wodę w okolicy.
boolprop displayLotImposters [true/false]
Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false]
Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.
boolprop lotTerrainLighting [true/false]
Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.
boolprop carsCompact [true/false]
Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe.
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false]
Pokazuje
nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor.
boolprop nhoodWaterReflection [true/false]
Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.
boolProp carsOnRight [true/false]
Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy.
To do podstawowej... mam nadzieję, że można się rozczytać... ^^
Agis
Wysłany: Pią 18:36, 04 Sty 2008
Temat postu: Kody.
Tutaj proponuję wypisać kody które są przydatne do TS2. Ja znam tylko:
motherlode - 50 000 tys. simoleonów.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002
Christina Richards
, phpBB 2 Version by
phpBB2.de
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin