Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Agis
Nowicjusz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:36, 04 Sty 2008 Temat postu: Kody. |
|
|
Tutaj proponuję wypisać kody które są przydatne do TS2. Ja znam tylko:
motherlode - 50 000 tys. simoleonów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tarkusia
New
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: to pytanie...? xD
|
Wysłany: Pią 18:51, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Kaching Dodatkowe pieniądze 1000.
Motherlode Dodatkowe pieniądze 50000.
Moveobjects on/off Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami).
Aging on/off Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów.
StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.
intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki.
boolprop constrainFloorElevation [true/false] Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.
boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima.
intProp censorGridSize 0 Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych.
floatProp tvVolume [0.0-1.0] Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5".
boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.
faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia
boolprop lotWater [true/false] Usuwa lub przywraca wodę z parceli.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.
boolprop showFloorGrid [true/false] Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.
boolprop objectShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów.
boolProp guob [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.
boolprop locktiles [true/false] Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze.
boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach.
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.
deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy.
TerrainType desert/temperate/dirt/concrete Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] Włącza lub wyłącza wodę w okolicy.
boolprop displayLotImposters [true/false] Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.
boolprop lotTerrainLighting [true/false] Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.
boolprop carsCompact [true/false] Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe.
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor.
boolprop nhoodWaterReflection [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.
boolProp carsOnRight [true/false] Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy.
To do podstawowej... mam nadzieję, że można się rozczytać... ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zuza
Administrator
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:08, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tarkusia *gały*.Wow ^^
slowMotion # - ustaw szybkość gry (za # wpisz cyfrę z przedziału 0-8)
aging -on - aktywuje starzenie się
aging -off - wyłącza starzenie się
moveObjects on - aktywuje możliwość ruszania przedmiotów
moveObjects off - wyłącza możliwość ruszania przedmiotów
autoPatch -on - aktywuje AutoUpdate
autoPatch -off - wyłącza AutoUpdate
expand - rozszerza okno konsoli
help - widzisz listę kodów z gry
help [nazwa kodu] - wyświetla informacje na temat danego kodu
exit - zamyka okno konsol
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jesta
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:36, 05 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Kody na cezurki ;)
intprop censorgridsize 0 (pozbywasz się cenzury w grze)
intprop censorgridsize 8 (przywracasz cenzurę w grze )
Dzięki temu kodowi urodzą się bliźnięta :
twinzr2cute
Powiększasz lub zmniejszasz sima.W miejsce X wpisujecie liczbę od 1 do 10.
stretchSkeleton X
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lejsza
Rozmówca
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z miasteczka W.
|
Wysłany: Sob 21:20, 05 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A czy te cenzurki działają? Bo jak ja kody wpisuję to nic z nich nie wychodzi. Zero efektu.. ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jesta
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 0:00, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Podobno kiedyś wchodziły.Teraz to jest specjalna łatka do tego.Hmmm...Nie pamiętam czy będzie cenzurka,czy nie,ale wpisz moveObjects on i poleć simowi żeby poszedł pod prysznic.W połowie kąpieli go ściągnij.Powinien być goły,ale nie gwarantuje.Działa to dobrze w jedynce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lejsza
Rozmówca
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z miasteczka W.
|
Wysłany: Nie 0:12, 06 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Zobaczę, bo jak na razie to wpisywałam te kody wszystkie i na nic..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jesta
Nowicjusz
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 15:46, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Hmmm...Kiedyś użyłam dwóch,czy jednego,ale nie pamiętam...Dawno to było,dawno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|