Forum www.simsea.fora.pl Strona Główna
Kody.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.simsea.fora.pl Strona Główna -> Kody do TS2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agis
Nowicjusz



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:36, 04 Sty 2008    Temat postu: Kody.

Tutaj proponuję wypisać kody które są przydatne do TS2. Ja znam tylko:
motherlode - 50 000 tys. simoleonów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tarkusia
New



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to pytanie...? xD

PostWysłany: Pią 18:51, 04 Sty 2008    Temat postu:

Kaching Dodatkowe pieniądze 1000.
Motherlode Dodatkowe pieniądze 50000.
Moveobjects on/off Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami).
Aging on/off Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów.
StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy.
intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8.
boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki.
boolprop constrainFloorElevation [true/false] Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp.
boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima.
intProp censorGridSize 0 Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych.
floatProp tvVolume [0.0-1.0] Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5".
boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim.
faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia
boolprop lotWater [true/false] Usuwa lub przywraca wodę z parceli.
boolprop lotTerrainPaints [true/false] Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli.
boolprop showFloorGrid [true/false] Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy.
boolprop objectShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów.
boolProp guob [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść.
boolprop locktiles [true/false] Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze.
boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach.
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim.
boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte.
deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy.
TerrainType desert/temperate/dirt/concrete Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton.
boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] Włącza lub wyłącza ulice w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] Włącza lub wyłącza wodę w okolicy.
boolprop displayLotImposters [true/false] Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy.
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy.
boolprop lotTerrainLighting [true/false] Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy.
boolprop carsCompact [true/false] Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe.
boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor.
boolprop nhoodWaterReflection [true/false]
Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy.
boolProp carsOnRight [true/false] Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy.

To do podstawowej... mam nadzieję, że można się rozczytać... ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zuza
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:08, 04 Sty 2008    Temat postu:

Tarkusia *gały*.Wow ^^
slowMotion # - ustaw szybkość gry (za # wpisz cyfrę z przedziału 0-8)

aging -on - aktywuje starzenie się

aging -off - wyłącza starzenie się

moveObjects on - aktywuje możliwość ruszania przedmiotów

moveObjects off - wyłącza możliwość ruszania przedmiotów

autoPatch -on - aktywuje AutoUpdate

autoPatch -off - wyłącza AutoUpdate

expand - rozszerza okno konsoli

help - widzisz listę kodów z gry

help [nazwa kodu] - wyświetla informacje na temat danego kodu

exit - zamyka okno konsol


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jesta
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:36, 05 Sty 2008    Temat postu:

Kody na cezurki ;)

intprop censorgridsize 0 (pozbywasz się cenzury w grze)
intprop censorgridsize 8 (przywracasz cenzurę w grze )

Dzięki temu kodowi urodzą się bliźnięta :

twinzr2cute

Powiększasz lub zmniejszasz sima.W miejsce X wpisujecie liczbę od 1 do 10.

stretchSkeleton X


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lejsza
Rozmówca



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z miasteczka W.

PostWysłany: Sob 21:20, 05 Sty 2008    Temat postu:

A czy te cenzurki działają? Bo jak ja kody wpisuję to nic z nich nie wychodzi. Zero efektu.. ;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jesta
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 0:00, 06 Sty 2008    Temat postu:

Podobno kiedyś wchodziły.Teraz to jest specjalna łatka do tego.Hmmm...Nie pamiętam czy będzie cenzurka,czy nie,ale wpisz moveObjects on i poleć simowi żeby poszedł pod prysznic.W połowie kąpieli go ściągnij.Powinien być goły,ale nie gwarantuje.Działa to dobrze w jedynce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lejsza
Rozmówca



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z miasteczka W.

PostWysłany: Nie 0:12, 06 Sty 2008    Temat postu:

Zobaczę, bo jak na razie to wpisywałam te kody wszystkie i na nic..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jesta
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 15:46, 09 Sty 2008    Temat postu:

Hmmm...Kiedyś użyłam dwóch,czy jednego,ale nie pamiętam...Dawno to było,dawno...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.simsea.fora.pl Strona Główna -> Kody do TS2 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin