Forum www.simsea.fora.pl Strona Główna
Spis kodów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.simsea.fora.pl Strona Główna -> Kody do TS
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aiguille
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:47, 04 Sty 2008    Temat postu: Spis kodów

Konsolę do wpisywania kodów uruchamiamy naciskając:
Ctrl + Shift + b - w polskiej wersji językowej
Ctrl + Shift + c - w wersji angielskiej

Dodatkowo:
! powtarza ostatni wprowadzony kod,
; umieszczony między kodami pozwala na uruchomienie kilku kodów jednocześnie.

Kody:

klapaucius - 1000 Simoleonów (tylko The Sims)
rosebud - 1000 Simoleonów (dodatki TS Światowe Życie - Abrakadabra)
magicbud - dostajesz $ 1000 magimonów (tylko TS Abrakadabra)
auto-level - narzędzia architektoniczne automatycznie dostrajają się do wymaganego poziomu
water_tool - przenosi twój dom na wyspę otoczoną wodą
set_hour # - zmienia godzinę na # (od 1 do 24)
set_speed # - zmienia prędkość gry na # (od -1000 do +1000)
interests - zmienia osobowość i zainteresowania twoich Simów
autonomy # - zmienia zadowolenie z życia Simów (od 1 do 100) lub ustawia poziom autonomii postaci
grow_grass # - rośnie trawka wokół domku (od 1 do 150)
map_edit on/off - edytowanie mapy włączone/wyłączone
route_baloons on/off - tutorial włącz/wyłącz
sweep on/off - włącz/ wyłącz odświeżenie
tile_info on/off - pokazuje ukryte info, włącz/wyłącz
house [numer domu] – załadowanie określonego domu
flush – przeniesienie aplikacji do pliku VM w systemie Windows NT.
crash – wyrzucenie gry z pamięci
edit_char – tryb modyfikacji postaci
draw_all_frames on/off – rysuje wszystkie klatki
preview_anims on/off - włącza/wyłącza podgląd animacji
draw_floorable on/off – włącza/wyłącza siatkę podłogi
assert – wymusza potwierdzanie do testów
move_objects on/off – włącza/wyłącza możliwość przesuwania przedmiotów
restore_tut – włącza pełną funkcjonalność treningu
quit – wyjście z gry
rotation [0-3]- obraca kamerę
save – zapisanie bieżącego domu
history – zapisanie historii rodziny
draw_routes on/off – wyświetla/ukrywa trasę wybranej postaci
sim_speed [-1000-1000] – ustawia szybkość gry
edit_grass [numer] – ustawia kolor trawy
sim_limit [milliseconds] – ustawia maksymalny czas trwania symulacji
set_hour [1-24] – ustawia godzinę
visitor_control – umożliwia kontrolę nad gośćmi
cam_mode – przełącza tryb kamery
all_menus – udostępnia wszystkie opcje dialogowe
music – przełącza muzykę
sound – przełącza dźwięk
reload_people - całkowite przeładowanie modeli ludzkich
plugh – sim mówi plugh
porntipsguzzardo – sim mówi porntipsguzzardo
xyzzy – sim mówi xyzzy
prepare_lot - sprawdza i naprawia obiekty


*UWAGA! Nie wszystkie kody działają w każdej wersji. Zależy to w dużej mierze od wersji językowej, lub po prostu od zainstalowanego dodatku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merci
Administrator



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:09, 05 Sty 2008    Temat postu:

Czy to napewno są kody do The Sims1? wydaje mi się że troche pomieszałaś kody z TS1 i TS2 a na to jest osobny dział --'

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aiguille
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:33, 05 Sty 2008    Temat postu:

Na pewno do TS1 ale jak już pisałam nie wszystkie są w pełni sprawne. Zależy od wersji.

*A o któreś konkretne ci chodzi z TS2?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zuza
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:18, 05 Sty 2008    Temat postu:

TS2 to The Sims 2 i Merci chodziło,że kody,które podałaś działają w wersji TS2 :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aiguille
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:31, 05 Sty 2008    Temat postu:

Wiem o co chodziło ale nie wiem o które kody konkretnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lejsza
Rozmówca



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z miasteczka W.

PostWysłany: Nie 0:14, 06 Sty 2008    Temat postu:

Aiguille pomyliła się w działach xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aiguille
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:18, 06 Sty 2008    Temat postu:

Nie pomyliłam się w działach. To są kody do TS1. Nie przeczę, że mógł się zapodziać jakiś z TS2, ale nie wszystkie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lejsza
Rozmówca



Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z miasteczka W.

PostWysłany: Nie 17:00, 06 Sty 2008    Temat postu:

OMG.. to są kody to TS, tam jest rosebud itp ;] To do TS,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aiguille
Nowicjusz



Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:06, 06 Sty 2008    Temat postu:

Tylko jak ja to mówię od dłuższego czasu to nikt nie słucha. Dobra koniec off-topu. Jak macie jeszcze jakieś inne kody do TS to piszcie a ja je dodam na listę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.simsea.fora.pl Strona Główna -> Kody do TS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin